Photobucket Photobucket Photobucket

17.MAC.20**



Assalamualaikum n greetings to all..

setelah sekian lama , finally aku dapat jugak meng-update- blog aku ni..mana taknya, sekarang kan cuti sekolah , so budak-budak sekolah seronok sakanlah pulang bercuti..YEAH! aku turut hepi atas kepulangan mereka...sangat hepi...tapi dalam gembira tu terselit la rasa terkilan sikit..cewah..ayat aku ni ta menahan betul..hehe..na tau ape yg aku terkilan sgt ni? haish....nak dijadikan cerita..aku terkilan sebab PC idaman adik2 aku masuk ICU kat hospital..bley pulak PC tu buat hal time cuti-cuti cenggini...hadoyai...so, tinggal la LAPPY ibu keseorangan di ruang tamu..LAPPY itu pula jadi rebutan 6 orang penghuni rumah ku yg t'chenta ni...tu yg duk berebut guna LAPPY tu smpaila aku n angah ambil cara lain utk kurangkan kesesakan tu dengan meng-online-guna HANDPHONE kami yg tersayang..baik tak aku ni..<bling bling..muka comel>..haha..

berbalik kat topik atas nih setelah jauh menyimpang dari haluan asal ..hehe..17.MAC.20** ??mengapakah?? well...17.3.1994 merupakan detik bersejarah dalam hidup aku sebab tu tarikh aku lahir ke dunia ini tepat jam 3.17 pagi ...17.3 dan 3.17 a.m...wah..cantiknye nombor itu..haha..perasan..senang kata birthday aku lah..alahai..setiap tahun , mcm2 kenangan aku dapat time birthday aku..dan kenangan yang aku rasa aku ta dpt lupakan time bitrhday aku tahun 2010 dan 2012..



2 010

17 mac 2010- time tu aku kat kedah lagi..bercuti di kg halaman an memandangkan time tu cuti pertengahan penggal pertama..haih..nasiblah....aku punyalah menanti menanti dan terus menanti dgn penuh kesabaran menunggu tepat jam 12.00 tgh malam...dan handphone ku pun berdering ( vibrate sebenarnye) haha...dptlah wish birthday drpd org yg pertama wish aku..n ta silap aku dy bagi lagu kat aku..wah..sangat terharu ..tanpa sedar aq menangis sbnrnye...tp aq saje je sembunyikan..aku ta suka org tahu aku nangis sbnrnye..:) then, smpaila akhir cuti penggal tu , ade kngn antara aku dan dy yang aku tak dpt lupakan..kenangan apa?siapa dia? biarlah aku sahaja yang tahu..kalau dia baca post ini.."sy nak ucpkan terima kasih kat awk sbb wish bday sy n bg sy kngn yg rasanya sy ta lupa selagi ALLAH tak tarik ingatan sy" ..dan biarlah ianya jadi kngn sahaj sbb what past is past right..hidup perlu diteruskan...hehe...pada 17-03-2010 juga lah , my dearest abah dan ibu  belanja kami satu family pluz family paksu celebrate birthday saya di PIZZA HUT ..soo..sweet..hehe..tapi, abah lupa nak pesan kek skali...then , abah tebus balik dengan belikan kek di NEW ZEALAND ..wah..NZ tu....jgnlah kagum sangat..nama kedai kek sahaja..beli kat Kedai kek NEW ZEALAND , kajang sahaja..haha...dekat ngn pizza hut kajang..:)..the en


2012

17 Mac 2012 , genaplah usia aku 18 tahun..wah..i'm eighteen right now..boleh la tukar mykad..haish , ni kena make up sana sini nak pastikan gambar dlm i.c nampak ok <wajah yang penuh excited> haha,..naaaa, cakap sahaja lebih , i'm not that kind of person lah..aku tak reti la make up ni..kalau setakat bedak ngan lip gloss tahu lah..hehe..mcm biasa, aku menantikan detik 12.00 tgh malam dengan penuh harapan..and finally , guess what , my CuPPyCAke called..hehe..hapewlah..katenye na jadi org pertama wish..wahahaha...iye2..awk org pertama lah..puas aty??tp dlm fon sahajalah..dlm fb?? minta maaf...dukacita dimaklumkan anda tidak berjaya..hehe..1st time tu dy wish birthday aq..haih..tahun lps ta wish un , almaklumla..dy ade sdikit ANTI sama saya...<siap awk nty!> hehe..then menyusullah org kedua..alhamdulillah..terima kasih juga sbb still sudi wish birthday sy walau lama da ta contact..siapa dia? biarlah rahsia..mlm tu aq menangis lagi..haih..menangis je aku nih tiap kali malam birthday aku..isy2..alu menangis sbb t'ingt kngn lps..well..let bygone be bygone ..cuppycake phm situasi aku n dy try la buat aku hepi mlm tu..dia buat something yang aku tak expect un..haha..thankz awk sbb menceriakan hari saya..dlm happy plak ade saspennye..hadoy..bikin terkejut sahajalah...haha..time aku duk sibuk guna free call (supersaver 24 jam ) ibu tiba2 bukak pintu bilik aku...fuhh..terkejuttt I ...haha...then aku borak2 la kejap ngan ibu pas tu saje je aku ckp before ibu turun tangga
 " ai..ta nak wish ke..haha.."  ibu gelak n ckp.."wish ape nye..dah2 gi tidur "

haih..ibu saje je buat2 lupa..aku biarkan sahajalah dan guna free call aku smpaila pukul 3 pagi...time aku na pejamkan mata , msg pula masuk..dlm hati aku grrrrrrrrrr sahaja..hehe..rupa2nya msg ibu masuk tepat kul 3.17 pg ..wish birthday aku..reason ibu , "ibu lahirkan akk pukul 3.17 pg..so , ibu nak jugak stay up tgu 3.17 pagi wish anak dara ibu yang sorang ni.." awwwwww...sangat terharu..hehe,..keesokan harinya , ibu dan abah belikan CHOCOLATE CHEESECAKE untuk aku..then kami satu family celebrate bersama..hehe..aku suap ibu , abah , angah . alang dan adik...cuppycake tnye , untuk dia ade x? untuk awak comfirmla ada..haha...tapi sorry la..saya sudah makan..haha..:p..well thats the story..seperti yang terniat di hati ,aku nak buat cuppy cake jelez..haha..so..aku baru je grab gambar ni dari kamera ibu aku...sabar yer awk..YUMM YUMM..










di kesempatan ini , na ucp thankz kepada sesiapa yang membaca aku mengarut ni..hehe..biasala, fiza kalau dah berceloteh..payah nak berhenti..sorry yer..aku ni mmg banyak bicara kalau dengan orang yang aku rapat..hehe..sekian sahaja untuk hari ini..sedang menanti PC checkout dari hospital..bila PC dah checkout, barulah aku rajin update blog..ngee..peace yaw...Assalamualaikum and goodnight












Terima Kasih Kerana Sudi Singgah :3

No comments:

Post a Comment