Photobucket Photobucket Photobucket

My new addiction

" Aii senangnya dalam hati , kalau beristeri dua , Ohh seperti dunia , Ana yang punya ........... " 

Oh , Girangnya hati ini . Seperti dunia , aku yang punya . la la la la . Hari ni I've found my new addiction a.k.a my new hobby .

" Amboi , addiction . Macam tak ada perkataan yang baik sikit ke nak letak . "
Sejak meningkat usia ni kan *cewah* hobi aku kerap kali bertukar . Namun , antara semua hobi , dua je yang kekal dan sentiasa mendapat tempat di hatiku . Apakah? Of course lah membaca dan shopping . Dua tu je la yang melekat kat hati ku ini . Nampaknya kedudukan mereka tergugat , aku dah ada lagi satu hobi iaitu melukis doodle . Ni gara-gara aku duk sibuk usha doodle segala bagai dan membuatkan aku tertarik . Nampak cute sangat . Gara-gara sifat inkuiri aku ni yang cukup kuat kan , aku pun search lah tutorial lukis doodle , berkunjung dari blog ke blog untuk dapatkan info . Semangat kan aku ? haha , biasa lettew , normal bagi insan yang bernama Siti Nurhafizah . Last last , godek punya godek , selongkar punya selongkar , aku pun berjayalah hasilkan satu doodle .Wow , seronok tak terkata ah . Macam budak-budak dapat aiskrim , macam tu lah aku kot . Kepuasannya tak terkata bila kita usahakan sesuatu dengan bersungguh-sungguh dan kita dapat lihat hasilnya .Ok , tak nak cakap panjang-panjang . Zasssss , jom kita lihat doodle aku yang tak seberapa ni . Almaklumla , amatur lagi . Jangan gelakkan pulak k . *muka garang*



1st trial
2nd Trial
3rd Trial

4th Trial

5th Trial

6th Trial

Last Trial for today 



Apa macam ? Alhamdulillah , puas rasanya hati ini dan tak mampu diucapkan dengan kata-kata . Pepatah Arab ada menyebut *cewah*
" Sesiapa yang berusaha pasti akan berjaya , Sesiapa yang menanam pasti akan dapat hasilnya"
Well , usaha tangga kejayaan . Begitu juga kehidupan di dunia , kalau kita tak berusaha mencari dan mengumpul pahala buat bekalan di akhirat nanti , macam mana kita nak berjaya merentas titian sirat nanti . Betul tak ? Tepuk dada tanya iman k . Tanya sama iman ,apa sebab goyah ..........lalalalla sambung sendiri liriknya ok .

" Iman , Iman , kau dah cukup kuat segala cabaran di dunia ? "
 Sekian sahaja coretan daripada aku . Bukan apa , kita kadang-kadang terlupa , jadi tak salah jika kita sama-sama mengingatkan diri atau rakan ke arah kebaikan ye tak ? Sama-sama kita update diri kita !
Terima Kasih Kerana Sudi Singgah :3

6 comments:

  1. haha.. we got the same interest. tapi saya lebih kpd sketch potrait dan editing. inshaallah boleh ditingkatkan lagi kalau bnyk praktis. :)

    gunakan bakat yg kita ada utk sebarkan cinta Tuhan. inshaallah. by the way, terimas for your visit to my blog. hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thankz for the advice . thankz for the visit :D

      Delete