Photobucket Photobucket Photobucket

Exam week :)

Its about time . My final exam just around the corner . yeah! suka nye , lepas tu cuti 2 bulan . lama kan? akan aku gunakan cuti tu sepenuhnya dengan topup tidur ku . hahaha . Hibernasi seketika sebelum kembali ke cfs . Kenapa cuti 2 bulan? soalan yg sgt famous diajukan kpd aku . Actually ada 3 sem sebenarnya . 2 long sem , dan 1 short sem . Mengikut study plan , aku tak ambil sem 2 . Overall , aku ada 2 sem sahaja per year . so , kalau 2 tahun? 4 sem sahajalah . untungkan aku? haha ,lain kali letaklah uia sebagai pilihan di upu ok , tak menyesal punya . *senyum bermakna*

Just about 3 weeks more . Next week exam week . Wah , cuaknya . cukupkah persediaan mental dan fizikal aku ni ? herm . no komen . minggu ni , entah kenapa my health once again in bad condition . Kepala aku semakin sakit especially waktu malam .Tambah pulah lif mahallah satu je yang berfungsi , so , rajinkan dirilah naik tangga time peak hours . Sememangnya minggu yang memenatkan . Luckily there will be some gaps between 3 subjects so that wont be depressing . Nak tengok jadual ? sila lihat bawah . :


 
Bi : 11hb/Kimia:18hb/Bio:22hb

Then 22 hb oktober 2012 , tamatlah kisah aku sewaktu sem 1 dan 21 January 2013 bermulalah kisah aku sewaktu sem 3 . Seriously , Schedule aku sangat pack campur aktivit and events society yang perlu conduct . Ya Allah , mampukah aku hadapi semua ini ? Aku harap kesihatan aku semakin baik  . InsyaAllah . Jadual sem 3 aku sangat "seronok".  I'm going to struggle to be exempted for English so that , jadual makin bertambah seronok . haha , see my jadual

Cuba buang english tu . Nampak betapa seronoknya jadual aku ? *senyum bermakna*


Well , tu je la aku nak berceloteh hari ni . Ta sabarnya nak baking cake dan cookies . Hilangkan stress yang menyelubungi aku sepanjang minggu di sana .Balik rumah sebentar untuk cari ketenangan . Well , doakan kejayaan aku . Aku masih lagi dilema , adakah aku perlu kekalkan cita-cita aku dulu atau pilih backup plan . herm . no komen . Ok lah , need to rest . kepala aku dah bagi sign suruh berhenti . Need to go , Have a nice day friends . Assalamualaikum
Terima Kasih Kerana Sudi Singgah :3

No comments:

Post a Comment